onsdag 8. juli 2009

ENDELIG FERDIG!!!!

Jakka som jeg starta på 20. juni ble endelig ferdig på mandagskvelden. Ikke det at det tok så fryktelig lang tid å lage den, men nesten helt fra starten syntes jeg den var kjedelig. Hva gjør man da? Legger det bort og håper på at det gjør seg selv? Vel, min erfaring er det ALDRI skjer, så jeg har strikket på beinhard trass og rå vilje. Og nå er jeg altså ferdig og lykkelig. Jakka er tenkt brukt sammen med en penkjole jeg kjøpte tidligere i vår.
Nå har jeg begynt på Pomatomus. Det er de som har vært så forstyrrende i hodet mitt, jeg har hatt lyst å begynne på dem....















Garn: T'ika
Pinner: 3,5mm
Etter bandreolene skal Mandarin Classic og T'ika være like tykke, men jeg fikk det ikke til å stemme med strikkefastheten, og måtte gå ned to størrelser. Da stemte akkurat. Det er ikke ofte jeg kan bruke klær i størrelse M, men sånn er det;))
T'ika er et deilig garn, jeg angrer ikke på det valget så langt!

2 kommentarer:

  1. Detvar en nydelig jakke. Kan tenke meg den lir flott til en fin kjole. Var nå fin til bukse også den da :)

    SvarSlett
  2. Så lekker den ble med det luftige mønsteret. Det blir nok en sommer-favoritt tenker jeg :-)

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)