søndag 18. oktober 2009

Lue og Votter

Den siste tiden føler jeg det nesten sånn at jeg har sviktet meg selv. Jeg har en påbegynt jakke som jeg skal ha selv. Den ligger nå heg og blir flyttet litt rundt omkring. Har ikke strikket på den på lange tider. Det går bare i småplagg som votter og luer for tiden. Garn: Smart, Sandnes Garn
Pinner: 3mm
Mønster: Newfie Mittens

Dette settet synes jeg ble ganske kjekt. Jeg begynte med vottene, og fikk fine kommentarer på dem. "Du burde lage lue også, sånn at det blir et sett."
Nå håper jeg bare det kan passe til en 4 - 5åring slik som jeg har tenkt. Garn: Smart fra Sandnes Garn
Pinner: 2,5mm og 3,5mm
Mønster: Livs Strikkeoppskrifter

Garn: Silja, Gjestal Garn
Pinner: 2,5mm
Mønster:
Matrix









4 kommentarer:

  1. To flotte vottepar. Strikket noe lignenede av det øverste paret for noen år siden - de het Torpavotter. Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så flotte votter og lue du har laga!! Det er kjekt å strikke slike småplagg, har ein del slikt på gang eg og:))

    SvarSlett
  3. Artig mønster på dei øverste vottane/hua.
    Det må nok prøvast, berre eg kan begynne å strikke att...

    Ha ei fin veke.

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)