mandag 16. mai 2011

Albaniasokker - Takk Maret!!!

Da er vi igang på skikkelig!
Ikke mindre enn to forsendelser har jeg fått fra Maret, 11 sokkepar. Hun og hennes familie og venner har gått sammen om dette flotte bidraget.

Herlige gode varme sokker!

Tusen takk får jeg si, på vegne av alle dem som trenger dem i Albania!
*****

Selv er jeg ikke kommet så langt enda, men jeg har da begynt. Det er blitt to par, og enda mer garn har jeg funnet fram. Tid skal det også bli, det lover jeg. (jeg jobber i skolen-lang sommerferie)

Slik ser de ut, sokkene jeg har strikket:

***

I morgen er det 17. mai, og en ting lurer jeg på. Passer bunaden, eller blir det et annet antrekk?
Egentlig tror jeg regnkåpa kommer til å passe best, men det vil se rart ut....
jeg må finne ut av det med bunaden....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)