mandag 31. desember 2012

Godt nyttår!

Så er enda et år forbi, vi har bare nyttårsfesten igjen.  
For vår del har det vært et godt år. Vi er inne i en stim av hyggelige begivenheter. Brylluper og nye barnebarn har kommet som perler på ei snor. Og mer skal det bli. Kan det bli hyggeligere? 
Så som dere skjønner må jeg komme i gang med babyteppe og annet babystrikk. Jeg gleder meg til det nye året:) Farmors lille ukjente er etterlengtet.
Men jeg er glad jeg ikke har oversikt over hele 2013. Jeg liker spenningen ved ikke å vite hva livet bringer. 
Og jeg legger livet mitt i Herrens hender. Da er trygg i livet og for evigheten.



Så vil ønske deg og dine et velsignet nytt år!




1 kommentar:

  1. Prøver meg igjen.
    Prøvde å skrive en kommentar på forrige innlegg i går, men den forsvant for meg fler ganer så til slutt ga jeg opp. Ville jo si at de som har deg til å strikke for seg er veldig heldige. Nydelig kofte til din far. Og flotte strikkeplagg til barnebarn.
    Vil også ønske deg et velsignet godt nytt år.
    Så koselig å vite at året skal bringe flere gode opplevelser. :)

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)