mandag 18. april 2011

T T T - Ethos også!


 Ting Tar Tid.
Disse sokkene begynte på tidlig i februar. Den første gikke rimelig kjapt, men så ble jeg syk og alt som var bare litt avansert ble et fryktelig slit. Da ble disse sokke lagt til side.
                                                    
Men nå er de ferdige, og jeg er godt fornøyd. De var faktisk teststrikk for Pinneguri. Hun selger mønsteret her. Er de ikke flotte?

Mønster: Ethos (ravelrylenke)
Garn: Regia 4-trådig (petrol)
          Regia Silk (hvit)
Pinne: 3mm

Min oppgave med mønsteret er gjort for en god stund siden og betalingen for jobben var finfin, et nøste rød Wollmeise 100%. Jeg skal strikke meg et par fine hansker.

5 kommentarer:

  1. Så flotte sokker du har strikket.
    La meg til som følger jeg, god påske :D

    Hilsen Lene

    SvarSlett
  2. Desse var då flotte, og heilt sikkert varme..
    Ha ei fin påske....

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte sokkar!! Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  4. Så fine sokker. Nydelig mønster

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)