mandag 2. januar 2012

Fjorårets siste

I fjor ble det dårlig med bloggingen - iallefall siste halvår. Strikkingen tok seg litt opp mot slutten og det skal dere nå få se. Jeg skal prøve etter beste evne å blogge bedre nå etterhvert. Jeg vet jo at det er moro for egen del også.

Det ble iallefall sånn på høsten at jeg måtte prøve å strikke litt småting, sånn som ikke var komplisert, og som jeg så enden på nesten med en gang. Og jeg kunne ikke tenke noe som helst på tidsfrister. En kjøkkenklut kunne ta evigheter å få ferdig. Det var ikke moro i det hele tatt når strikkelysten var borte.

Men nå kjenner jeg at den begynner å komme igjen. Det har nok hjulpet på med disse småprosjektene :)

Dette er hva jeg har fått til:

Garn: Lima
Pinner: 3,5mm og 4,5mm
Mønster: La Push Hat

Garn: Diverse Bomullsgarn
Pinner: 4mm
Mønster: Hobbyfruas Kopptue

Garn: Noro Kureyon
Pinner: 3mm og 4mm
Mønster: Basic Cuff-Up Mittens

Garn: Sandnes Perfect
Pinner: 3,5mm
Mønster: Livs Lille Hode

2011 gikk helt av seg selv over  i 2012. Og her befinner vi oss alle sammen. jeg håper på et godt år på alle måter, og et særdeles godt håndarbeidsår! 

1 kommentar:

  1. Så flotte småprosjekter! Likte spesielt luen <3
    Og så bra at strikkelysten begynner å komme tilbake! Gleder meg til å få med meg det leder til slags flotte ting i året som kommer :)

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)