lørdag 1. mars 2014

2014 - Slik har jeg startet:

Vinteren har vært laaang, jeg har vært sykmeldt av forskjellige årsaker stort sett siden 12 desember, og nå er jeg lei. De siste ukene er det en brukket arm som holder meg hjemme, og den holder meg også fra å strikke. Men nå skal vi på noe av det jeg strikket før jeg ødela armen:


Simon, et barnebarna mine fikk denne nøstebarndressen. Jeg elv synes det må være fantastisk å kle på barna en slik når de skal en tur i bil, eller under regntøy. Og jeg tror mamma'n likte dressen hun også. 




Denne ribbebuksa viste seg å passe en nevø, og han hadde akkurat vokst ut av den gamle. Kunne ikke passet bedre.  


For et par år siden var jeg så heldig å komme over noen nøster Triplex. Jeg hadde ingen plan, men kjøpte allikevel det fine garnet, og her er noe av det blitt lue. Bittamis Lima- and Nepalhat

I tillegg til dette har jeg gjort ferdig noen UFOer. De skal vi se på en annen dag. 

God helg!

3 kommentarer:

  1. Håper du er i full gang igjen snart. God bedring! Fine ting du viser, praktiske også! Så godt å ha noen å strikke til , sier jeg.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så masse fint du lagar!

    Riktig god betring Liv!
    Ikkje kjekt når forma er skral
    @-}--

    SvarSlett
  3. Så kjedelig da å gå sykemeldt så lenge og i tillegg ikke kunne strikke.
    Deg og strikking hører liksom sammen.
    Ønsker deg god bedring med armen og en velsignet god dag :)

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)