lørdag 8. mars 2014

Småting gir varme og glede

Sånn i slutten av januar ryddet jeg litt i UFOene mine. Fort og kjapt ble jeg ferdig med et sokkepar og en vottepar. 

En vott har ligget ferdig leeeenge, jeg mistet helt motet pga plunderet med tommelen. Det er størrelse ca 3år, selbu, mønster også på tommelen. Men da jeg strikket andre votten   viste det seg at oppgaven slett ikke var så ille likevel , så da så :) De ble da pene, og jeg kjenner flere som kan passe disse ;)


Sokkene begynte jeg også på for lenge siden, det er et mønster jeg tyr til når jeg ikke vet hva jeg har lyst å lage. Falsk flette tror jeg det kalles, og veldig enkelt. Amanda fikk dette paret i bursdagsgave, og det kom på føttene straks og med en gang. Jeg liker at ungdommen setter pris på slike enkle tantepresanger:) 



Så får vi se om jeg finner flere UFOer, det kan godt være, for strikkegalskapen kjenner ingen grenser. Spørsmålet er heller om jeg er villig til å ta et oppgjør med det som er blitt liggende. Vi får se ;)

God helg til deg!

1 kommentar:

  1. Begge disse prosjektene er altfor fine til å ligge i UFO-haugen! Godt jobba!

    God lørdagskveld!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)