mandag 30. november 2009

November er grønn

Ferien er over, jeg kunne ha vist masse bilder, men det får holde. Bloggingen får gå over i det gamle sporet. Og før november sier takk for seg viser jeg et grønt innlegg etter Judiths oppfordring.
****
Judith har satt seg fore å farge året. November er GRØNN! Grønt kan jeg saktens finne blant det jeg har strikket, det er en av mine yndlingsfarger;))
En yndig (i mine øyne) barnelue, laget av en rest sokkegarn.


Jeg lurte lenge på hvordan det var å strikke med Opal, det er ikke til å fatt på her. Jeg fikk hjelp av Torunn,
hun kjøpte dette flotte grønne garnet til meg. Da ble jeg et lykkelig menneske;))

Grønne sokker med dansende damer på leggen;))


Dette er noen av vakreste sokkene jeg har laget, Hedera. Nå er de solgt til en hyggelig dame;)


Litt barnetøy, Benjamin fikk dette til jul i fjor. Da var han bare 4 mnd, og klærne passet sånn noenlunde. Nå er de nok for små.

Gode tova votter, de varmer vel denne vinteren også, tenker jeg.

4 kommentarer:

  1. Kjempefin grønne ting, når eg såg overskrifta di så tenkte eg på plenen vår den var grønn til snøen kom idag

    SvarSlett
  2. Det var mange fine grønne strikkeplagg.
    HAr vært innom forige innlegg nå. Flotte skyskrapere og en nydelig park. Utrolig flott.
    Ønsker deg ei fortsatt god adventsuke :)

    SvarSlett
  3. Klenå e for små te Benjamin nå ja, men han brukte di tidligare i år :) Flinke tante Liv!

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)