torsdag 7. januar 2010

Blått er flott

Judith har tidligere kjørt serien Strikk i farger, og det ser jammen ut for at hun fortsetter i det nye året. Jeg henger meg på.
Januar er blå, blått er flott!


Jeg har laget et par kollager med blå plagg. Det blå babysettet var en bestilling som kom fra min svigerinne. Benjamin var riktig søt i de klærne. Skjerfet i midten er det beste jeg har, deilig myk ull - varmt og godt - og så liker jeg fargen da;)


Det er jo blitt litt sokker, da er det helt naturlig at noen av dem blir blå også;)


Og da jeg i sommer strikket rosa pulsvanter til Inars, Ville storebror Dinars ha seg et par marineblå.


Åshild, dattera mi var kjapt ute i fjor da jeg laget isskrapevotter. "Mamma det vil eg og ha" - Det var jo greit - det ble en blå med blå isskrape. Etter min mening må det være stil over det hele;))


Til slutt en hilsen fra den blå time i morges (kl. 08:10) Himmelen er strålende vakker og blå her for tiden i timen før soloppgang.


7 kommentarer:

  1. åh....blått er vel vakkert...så mye fint det var her...å den "blå timen" var nyyydelig

    SvarSlett
  2. Mange flotte blåe håndarbeider her ja. Ha ei god helg

    SvarSlett
  3. Masse fine blå ting her:-) Gøy du ble med på fargeleken.
    Og blå sokker, det vi jeg strikke meg.

    SvarSlett
  4. Så flotte blå plagg - det er jammen godt med varme og gode plagg i vinterkulden. Kos deg i blåtimen - det er utrolig vakkert i dette klare fine været.

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har laget Liv! Og at blått er vakkert er helt sikkert. Er visst på en blå bølge jeg også :-) Og riktig godt nytt år også!!

    SvarSlett
  6. Så flott, og så blått...

    Stikk innom bloggen min, eg har snakka litt om "strikketuren" med Hurtigruta.

    Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  7. Blått er flott!
    Jeg ble litt tent på den Hurtigrute/Albania -ideen til Maret, så jeg skal gjøre litt mere markedsføring. Alle monner drar. Det er jo så mange flinke sokkestrikkere der ute i Blogglandia, at en dugnad vil sikkert gjøre mon.

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)