mandag 17. mai 2010

Mandagstema - Bomskudd

Da jeg fikk se dette bildet ble jeg skikkelig skuffet. Det har sånn god bevegelse, alle kan se hva som har skjedd/skjer. Så er det altså ukskarpt og et elendig lys. For fotgrafen et BOMSKUDD. Men jeg har ikke hatt hjerte til å kaste det - det ble tatt på dag da storfamilien var samlet på stranden til hyggelig grilldag - og morsom lek. Tror ikke Sven glemmer at Onkel Harald var litt barsk med ham den dagen. Gutter liker barsk lek:)
Vi håper på mange slike dager denne sommeren!
Du finner flere bomskudd her.

17 kommentarer:

  1. Jag tycker bilden är fin. Det är en härlig rörelse över pojken i vattnet.

    SvarSlett
  2. Bilden är fin! Man ser att de hade kul vid bryggan!
    Ha en riktigt bra dag!

    SvarSlett
  3. "Ups" skal være min gennemgående kommentar idag ;)

    Kunne man ikke kalde dit fejlskud for et pletskud? Jeg synes, at det er et skønt billede :)

    SvarSlett
  4. Et veldig morsomt bilde. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Bomskudd det synes eg ikje, hadde fotografen vært meg så hadde han enten stått igjen på brygga eller låge langt under vann før eg hadde fått knipsa det,et morsomt bilde syns eg,uskarpt og dårlig lys gjorde absolutt ingenting her. :)
    god 17.mai

    SvarSlett
  6. Et veldig bra bilde, og kvalitetsproblemene du irriterer deg over blir jo mindre synlig i et lite format.

    SvarSlett
  7. Fejlskud er rare at have.
    De sætter de gode skud i relief.
    :-)

    SvarSlett
  8. Jeg likte bildet ditt kjempegodt jeg, masse fart og spenning her jo :))

    SvarSlett
  9. Inget fel på den bilden.. kanske lite mörk annars en riktigt bra bild med pojkens rörelse i fallet till vattnet:)
    Till Lycka på Norges Nationaldag:)

    SvarSlett
  10. Underbar bild!!!
    Det är inte så ofta man hinner med eller ens har kameran med sig när nåt roligt händer!!!

    SvarSlett
  11. Det är en härlig bild tycker jag. Tänk när det blir sommar och badväder igen. Längtar! :)

    SvarSlett
  12. Synes biletet var kjempebra! Gratulera med dagen. Håpar du har hatt ei fin 17.mai feiring.

    SvarSlett
  13. Likte bildet ditt godt - de småfeilene su irriterer deg over er ikke det som er mest iøynefallende. Du har virkelig fanget øyeblikket.

    SvarSlett
  14. Syns dette var stilig! Flott sommerbilde! Men du ser jo "bomskuddet" best selv.. -Margit-

    SvarSlett
  15. Ja, det er ikke alltid bildene viser seg å bli slik vi ønsker - men jeg skjønner godt du vil ta vare på dette, det rommer et herlig øyeblikk som er vel verdt å beholde :)

    SvarSlett
  16. Det var da et stilig bilde!

    SvarSlett
  17. Kjempefin blog du har og nydelige bilder.

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)