torsdag 31. desember 2009

Årets siste ferdigprodukt

Jeg hadde lovet Martha tidligere i høst at jeg skulle strikke "hengehua" til henne. Denne henger ikke så veldig, men jenta ble fornøyd, og er jeg også det;) Jeg for min del er likeglad med luer som henger så voldsomt, så dette synes jeg er ok. Den er nok litt større på Martha enn den er på meg(bildet), hun er bare 9 år.
Dette ble altså årets siste ferdigprodukt.
Mønster: Inspirert av Bulky Hat (Ravelry-link)
Garn: Sandnes Garn Alfa
Pinner: 6mm og 7mm

Men jeg har på ingen måte tenkt å legge inn årene/strikkepinnene.
Nye prosjekter er planlagt og noe er på gang. Disse vottene er bestilt av en kollega, så jeg håper ikke det tar så lang tid før de er ferdige. Dette er den første, og de skal fôres, så det er litt arbeid igjen.

2 kommentarer:

  1. Fin lue og spennende votter. Ønsker deg eit godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Kul lue.
    Ønsker deg en strålende nyttårsfeiring og et godt nytt år!

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)