fredag 18. desember 2009

Fair Isle Flower


Endelig ble novembersokkene ferdig. Oktober og november ble veldig travle, jeg strikket for harde livet og skulle være med på mye forskjellig. Og på toppen av alt tok jeg på meg strikkeoppdrag, noen ganger slutter Liv å tenke. Det er ikke de som spør en skal klandre, det er hun som ikke kan si "nei desverre".


Men nå er jeg altså kommet så langt - novembersokkene er ferdige. De blir vel mine hvis ikke det kommer "noen" hjem til jul og sier "de var fine de kunne eg tenke meg". Sånt er jo hyggelig og skjer iblant;)



Garn: pt5 (blå) og Novita wool Sävy (rosa)

Pinner: 3mm

2 kommentarer:

  1. Så flotte. Du trenger vel noen sokker du også. Å si nei er vanskelig - det synes jeg også.

    SvarSlett
  2. Ikkje bli overraska om desse får bein å gå i..

    Ha ei fin helg..

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)