fredag 31. desember 2010

Godt Nyttår!!

Et år er over, sorger og gleder har vi hatt. For vår del var det mest gleder i 2010. Det kan vi få lov å takke Herren for.
Ingen uten Vårherre vet hva 2011 vil bringe, men han vet, og det synes jeg er trygt nok.
Hver dag, også i det nye året, kan jeg få legge alt i Hans hender som vet alt om hvordan dagen skal bli. Han vil ta meg gjennom gode og vanskelige dager. Med Hans hjelp blir de vanskelige dagene litt enklere å komme gjennom. De gode dagene har allerede et skinn av Herrens glød og jeg gleder meg over det. 
 
2011 blir spennende. Vi har planer for noe, men det er bare bitte litt. 

Godt nyttår!! 

5 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg og dine!!
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg også Liv! Det har vært veldig hyggelig å følge bloggen din, så det vil jeg fortsette med videre også :-)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg et velsignet godt nytt år
    med mange gode opplevelser :)

    SvarSlett
  4. Godt år til deg også....
    Noko veit eg i det nye året, mykje handarbeids-glede over det ganske land..
    Og fleire Albaniasokkar. Eg har allerede noko liggande her...

    SvarSlett

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)