tirsdag 19. juli 2011

Litt av hvert

UFO - jeg synes neste ikke jeg kan kalle dette en Ufo, men strengt tatt er det vel det. Jeg begynte på første votten 28.november i fjor, og ble fort ferdig med den. Men det er jo det at de fleste av oss må ha to votter, og det ble ikke mer med meg........før nå.  Dette paret kommer jeg til å ha selv, jeg tror de kommert til å varme godt når vinteren kommer og biter meg i fingrene;)

Jeg har litt av hvert i garnlageret mitt. Noe av det er jeg riktig godt fornøyd med, og gleder meg til å ta fatt på. En del annet er en pine å komme over, men for godt til å kaste. Dette garnet har jeg drevet og tatt strupetak på i lengre tid - sånn i all stillhet. Denne gangen ble det dette:
 Garn: Gjestal Napoli Exclusive
Pinne: 3,5mm og 6mm
Mønster: Mitt lille hode

Garn: Gjestal Bris
Pinne: 3,5mm og 6mm
Mønster: Mitt lille hode



Garn: Gjestal Bris
Pinne: 5mm
Mønster: Baktus

Men noe godt garn måtte jeg bruke. Det hvite er en rest, og det rosa er kjøpt inn til dette bruket. Jeg har tenkt å strikke flere slike for salg seinere i høst:)


Mønster:Elf Clobber
Garn: Garnstudio Lima og Sandnes Silk-Mohair
Pinner: 4 mm

***

Nå blir det ikke fullt så mye strikking som det pleier. Jeg er i Storfors i Sverige, og vi holder på å lage til et bryllup som skal gå av stabelen på lørdag....





1 kommentar:

Tusen takk, det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen :)